Chci odebírat Plenkáčkův občasník

- soutěže, akce, praktické informace pro rodiče cca 6x do roka

PROČ PLENKÁČEK?

1. Víme co prodáváme - velký výběr kvalitního zboží
2. Věrnostní program - slevy až 10% a dárky k objednávkám
3. Komunikujeme s Vámi! Vždy víte, v jakém stavu je Vaše objednávka
4. Rychlé vyřízení objednávek, reklamací
5. Nízké poštovné od 70 Kč
6. Osobní odběr v Brně
7. Možnost vrácení nepoužitého zboží až 3 týdny!
8. Rádi Vám poradíme - i díky naší zkušenosti s plínkami, nosítky...
9. Plenky a nosítka si můžete nezávazně vyzkoušet
10...v neposlední řadě máme nízké ceny

tak VÍTEJTE u PLENKÁČKA :-)


děkuju plenkáčkovi za radu !!!

už vím co je to

ergo nosítko, manduca,  vkládací plenka a svrchní plenka,

jaké koupit separační pleny, jaké ekologické prostředky se osvědčily v praxi

a jaké krásné dřevěné a látkové hračky jsou pro nejmenší na trhu

nadace-omdc-banner_125x125_2.jpg

 

NOVINKY

arr3Přírodní kosmetika a produkty značky BOCHKO - v souladu s přírodouPrávě jsme pro Vás naskladnili přírodní kosmetiku a produkty značky BOCHKO! :-) Vše připraveno... arr3VĚRNOSTNÍ PROGRAMVěrnostní program Aby se Vám u nás nakupovalo ještě lépe, připravili jsme pro Vás odměny za... arr3Půjčujeme ergo nosítka Manduca...Můžete si u nás vypůjčit tato ergonomická nosítka: Manduca Ergo Baby...

KONTAKT

Plenka-czech
Písek
info(at)plenka-czech.cz
tel: 607 032 227 (provozní doba Po-Pá od 9:00 - 18:00)
info@plenka-czech.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


» Reference z Heureka

Přidáno: 13.04.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

nechápu, proč vůbec něco nabízejí, 1. 4. přišlo potvrzení objednávky s tím, že mám vyčkat na platební údaje....5.4. jsem urgovala, že nic nepřišlo a zda je tedy zboží na skladě.... a do 13. 4. nic...ani písmenko...

Proti:

objednávku jsem urgovala a nedostala jsem ani písmenko.... si asi mám škubnout ploutví :-(((

 

Přidáno: 07.01.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Proti:

Asi před týdnem jsem udělala objednávku, zatím žádná reakce ze strany obchodu. Pouze automatická odpověď. Zřejmě ještě doznívají svátky.

 

Přidáno: 13.11.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Proti:

Absolutní nezájem
Obchod nekomunikuje

 

Přidáno: 07.09.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Děkuji a doporučuji.

 

 

Přidáno: 31.07.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Obchod se mi svojí nabídkou moc líbil. Bohužel jsem zklamaná ze strany komunikace obchodu, která je téměř nulová. DOmnívala jsem se, že jsem objednávku uzavírala s předstihem a schválně ještě vybírala produkty označené skladem. Přišel mi pouze e-mail po týdnu od objednávky, že se ještě čeká na 2 produkty od dodavatele z důvodu dovolené, nevím ani jaké. Nezodpovězen dotaz, s jakou lhůtou počítat. Totéž jsem se ozvala 2 týdny po uzavření objednávky jak to s objednávkou vypadá, reakce též žádná. Netuším jestli zboží vůbec příjde.

 

 

Přidáno: 26.06.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Doporučuji

Pro:

Jinde moje zboží neměli

Proti:

Nic

 

Přidáno: 03.05.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Dost špatný web vyváží rychlost dodání, široký sortiment, který jsem v mém případě (Manduca) jinde neviděl, nízká cena a dobrá komunikace.

 

 

Přidáno: 27.09.2015

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Ztráta času, nabízejí zboží, které nemají.

Pro:

Žádné

Proti:

Nezájem, neochota

Vyjádření našeho obchodu

Děkuji za hodnocení - i negativní je důležitá zpětná vazba.
Mrzí mě, že jsem Vám nemohla vyhovět, ale jak jsem Vám psala, skladem bylo opravdu jen tolik kusů plínek, kolik bylo uvedeno v eshopu. Další bohužel nyní nemohu objednat.Zdraví L. Novotná
 

Přidáno: 12.09.2015

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

dobrá komunikace

Proti:

neaktuální web
dlouhá doručovací lhůta (1 měsíc)

 

Přidáno: 20.08.2015

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Veľmi dobrá písmomná komunikácia a rýchlosť doručenia.